CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 24 March 2012

sPeCial DaYS

asSAlamualaikum,,,
salAm sayang untuk semua,,,,,,,
hmmmm,,,semalam 24 march 2012,,,,
hurmmmmm,,,,aku gembira sangat ,,,,hehehhe
kenapa pulak aku gembira sangat nie ekkkk????
mau tahu nape,,,,,,semalm aku habiskan masa aku dengan orang2 yang special
n orang yang palinggggggg2 special,,,,,heehheh
tu la yang gembira gilerrrr ni,,,,hhuhuhuhu,,,,,
hmmmmmm,,,apa yang paling penting,,,aku akn gembira bila  tengok orang2 yangku sayang dan paling sayang gembira yang teramat sangat,,,,,,hhhhuu,,,kalau semua gembiraa,,,,aku la yang paling2 gembira di atas kegembiraan mereka,,,,,,hhhuuhuhu
hmmmm,,,kalo nk tahu,,,kubah  bukan la tempat destinasi percutian kami pada kali ini,,,
tapi,,,atas2 kesulitan yang dihadapi,,,
hati ini menjadi hampa,,santuBong time,,menjadi kubah time,,,,
pa kha,,,,tapi,,,kesedihan itu suma,,,tidak boleh diukirkan,,,
biasala,,,
kami kan seorng yang tabah menghadapi suma dugaan,,,hehehh,,,,
so,,,rancangan yang selama  1bulan dirncng telah pun musnah,,,so rancngan yang hanya seminggu di rancang kini bermula,,,,
huuuhhhh,,,,now,,,we are happy together at KUbah!!!!
hmmmm,,,now,,,,,mulalah perjalan speCial day aku ,, MIster K n tEmAN2,,,,,
NEUTRAL FACE,,,WITHOUT MAKEUP,,,,
TP TIME BAU MASAM JAKKKK
OPPPSSSS!!! TERLEBIH LA PULAK,,,

CHECK OUT FROM POLIKU,,,,,HHHUH,,,,

NAMPAK COOL JER KAN,,,TP SEBNARNYA,,,TNGAH
KEBINGUNGGAN ,,,,"SAPA MAU HANTAR AT
KUBAH" HEHEHEH
NAHHHHH!!!!SEKARANG KAMI DALM PERJALANN,,,
KUBAH!!!!WAITING,,,WE ARE COMINGGGGG
>_<
KUBAHHHHHH!!!!WE ARE COMINGGGG!!!
SYOK NYE,,,,,,MANDI MANDA,,,,,

CHECK IN TIME,,,,,,

AIR!!!!!!AIR!!!!!!
HMMMM,,,,,BARU JER SAMPAI,,,DAH HAUS,,,
PA KHA,,,NAMPAK SANGAT TAK SARAPAN PAGI...
NIE LA,,,TERLALU EXCITED,,,,,,
Hmmmmm,,,sekarang kami dah sampai ke destinasi,,,,
so bermula la cerita suka duka kami menunggu YB daus yang kelewatan membawa makann,,,,,
huuhuuh,,,YB apa daaaaaa,,,,,

SEBELUM MENUJU KE WATERPOOR!!!
KONON,,,
HUHUHUH,,,BEST KAN,,,
KIRI,,,IKA, LILY,AIN N FINA
 NOW,,,,YB daus sudah smpai,,,so,,,makana kami pun sampai,,,,,
hhhuuhhh,,,lapar,!!!!!!!
banyangkan dr pukul 9 until jam 12 maknan baru sampai,,,
mana tak mengeroncong peruT minta diisi,,,
BBQ TIME,,,,,

MUKA2 LAPARRRRRR!!!!HEHHEH
TP MEMAHAMI,,,,
 hhhuuuhhh,,,geng2 ku memang memahami,,,dia orang lansong tak ganggu aku n MIster K tengah bahagia,,,,
terbaik la,,,,!!!!!! lurve them very muchhhhhh,,,mmmuahhhhh,,,,
NIE JAK LAUK2,,,YANG ADA,,,
TP MEMADAI UNTUK MENGISI PERUT KOSONG,,,,
BEST!!!!!!
NIE LA MUKA2 BAKAL AKAUNTAN,,,
HHAA,,,KLUAR TOPIK LA PULAK,,,
SAHABAT2 YANG SENTIASA DISISI SETIAP SAAT,,,,

SHARING IS CARING,,,
APA2 JAK MKNAN,,,
SEMUA KONGSI,,,BIAR PUN SEDIKT,,,,
TERBAIKKKKKKK!!!!!

AKU N MISTER K,,,,
BAHAGIA BERSAMA!!!!
PA MACM,,,,CUN KHA,,,,HEHHEH

SEMOGA KITA KEKAL BERSAMA
TEMANNNNN!!!!!
DARI KIRI,,,,AKU, IKA, PIKAH, ILAH, LILY,EMY,FINA N
LAST SEKALI,,,YANI,,,

MAU TAHU,,,yB DAUS,,,,
TU LA,,,,SORNG2 JER LELAKI,,,
TP DITEMANI
MISTER k
MISTeR k N mISS K
OKEyyyyy,,,that allll i can share,,,,semoga,,,hubungan Aku , Teman n MIster K kekal bahagia hingga ke syurga,,,,
sesungguh nya aku sanGat bersyukur kerana dikurniakan sahabat2 yang sentiasa ada di sisi saat duka mahupun luka,,,,,alhamdulillah,,,,
sababat,,,,,u r the BESTTTT!!!!!!mmmmuahhhh,,,,lurve u allll,,,
4 MISter k,,,,semoga,,,hbNGan kita kekal selAmanya,,,hingga ke SyurGa,,,,lUrve u ,,,
 seMoga ita memperolEH kejaYAan di Dunia Dan di aKhirat,,,,,
                                                                                                    luRVe u alllllllllllllllllllll,,,,,,,,,,,,,


l

0 comments:

Post a Comment