CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 13 March 2012

hATIKU,,,

asSAlamualaikum semua,,,,,
ya ALLAH....
mengapa hatiku ,,,selalu,,,berlagu sepi,,,,,,
apa aku selalu menyakit hati mu syang,,,,,
maafkan aku jika aku selalu menyakitkan hatimu,,,,
sesungguhnya,,,aku tidak mampu untuk memenuhi apa yang kau rasakan,,,
malah aku juga tidak mampu untuk menjadikan diriku yang terbaik untuk mu,,,,,
kini aku kian merasakn dirimu mula menyembunyikan sesuatu dariku,,,sehinggakan aku berasa bersalah terhadap dirimu,,,,
mengapakah begini,,,,,,
 cubalah engkau mengerti,,,
kini,,,,andainya kau ingin tahu,,,,betapa aku merindui dirimu,,,
betapa aku mencintaimu,,,,aku tidak ingin kehilangan mu,,,,
aku..... sering merindui kata2 manis darimu,,,,
mengapa engkau rela membuat diriku begini sayang,,,pa salah ku terhadapmu,,,,
tolongla,,, jangan kau biarkan hati ini berbicara sendiri ....
ianya amat menyakitkan,,,,
seribu kali kemaafan ku pohonkan keatas dirimu jika aku tidak mampu untuk mengukirkan senyuman manis di bibirmu,,,


MAAf!!!!
MISTER K,,,


* mainan kata2 yang tidak pernah pudarrrrr.....:)

0 comments:

Post a Comment