CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, 29 March 2012

sEdiH,,,,

asSAlam semuA,,,,
hmmm,,ku sedih sangat nie,,,,
kenapa la,,,masalah nie seringkali mengganggu aku,,,,
arggggg,,,aku tak suka la nk pikir2 kan semua hal ni,,,,benci,,,,
tapi,,,,jika korang pun berada di tempat aku,,,semestinya korng pun sama,,,,
hhhmmmm,,,,sedih,ni,,,,
kira2 3 bulan leboih,,dah,,,aku masih belum tahu masalah aku,,dengan sahabatku ni,,,,
kenapa dia tiba2 menghilangkan diri,,,tak contact aku lansung,,,,bila aku on9...salu jugak la ku tengok muka dia on9,,,tapi,,,dah beberapa kali aku chat sama dia,,,,dia lansung tak nk eply,,,,hhuhuu,,,apa salah aku ba,,,
aku tak paham,,,
sebelum ni dia ok je dengan aku,,,nape pulak tiba2 dia menghilangkan diri begitu saja,,,,
hhuhuhuhu,,,aku sunyi,,,,tak da tempat aku untuk meluahkan segala isi hati aku,,
selalunya,,,,setiap kali aku ada masalah aku akn ceritakan kepadanya,,,
tapi sekarng,,,aku tak tahu nak luahkan dengan siapa,,,
memang aku bnyak kawan,,,tapi,,,dia kawan ku sejak kecil lagi,,,tak semudahnya aku melupakn dirinya,,,
,,,,,,,,
ya ALLah pa ka salah diriku ini,sehingga dia hilang tanpa kata,,,,apa aku sudah menyakitkan hatinya,,,,
ya Allah satukan hati2 kami semula ....
berikan aku jalan yang terbaik bagi menyatukan persahabatan kami,,,
amin,,,,,

kenangan semasa form 4
cute nak,,,
aku,my kazen AFARINA n pwend MIZA
        sahabat,,,sesungguhnya,,aku amat merindui dirimu,,,,>_<
 maafkan diriku,,,sekiranya aku telah menyakitkan hatimu,,,,

0 comments:

Post a Comment