CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 11 November 2012

Arghhh,,,FINAL semakin Dekat,, !!!!!

Assalamualaikum,,, warga bloggerr,,, n salam satu Malaysia,,
ermm,,,rindu sangat,,lama tak update blog,,,dah lebih satu bulan da tak update,,,now ada masa terus 2 jerr,, ambil peluang update blog,,,,,happy sangat...:)



ermmm,,first add all,,sekarang ni,,,aku busy sangat2,,tinggal beberapa hari lagi nk exam,,ermmm,,,sekarang perasaan takut mula menguasai diri,,,bukan apa,,,aku taakut sangat2,,,begini,,,aku dapat rasakan yang markah PB ku sem ni teruk sangat2,,,ku tak nak,,,pointer aku menurun,,,tak nk!!!! ergg,,,

menurun tu,,tak la kesah sangat,,,tp,,,apa yang aku takut,,REPEAT!!! perkataan yang sangat menggerunkan semua kawan2 ku,,,jangan la aku mencipta sejarah,,,arghhh,,takut gila,,,

final,,tinggal 5 hari lagi, ,,, EXAM!!!
tapi,,,persedian dah buat ka,,,aduyyy,,,mals nya,,,
setiap hari,,bukan nya nk study,,tapi,,,movie! makan ! tdor! game! semuaaaa dibuat,,,
sebelumni,,,tak kesah pon semua tu,,,syaitannnnnn menguasai diri ni,,,!!! hahahah,,,
tak pa,,,sekarang,,da masa bolehhh study,,say NO pada semua tu,,, hehehh,,, NO! la sangat kan,, hahah

sekarang,,,semua ni,,,menguasai diri:
 * Risau pasal exam
*takut, sebab belum prepared
*gembira, sebab dah habis semester,,,
*sedih,,sebab kalau tiada halagn,,, 6 bulan tak jumpa  kekawan yang disayangi,,,(feel miss them,,)

apa yang penting untuk aku,, MR K n kawan2 seperjuangan ku,,,SEMOGA KITA BERJAYA  menempuhi segala rintangan bersama2 ,,,k,, semoga kita graduat bersama2 juga,,,

gud luck pada semua yang nk hadapi FInal exam seprti aku N my MISTER k,,,( admin ke 2 blog ni)
semoga kita sama2 berjaya!!  :)
okey,,that alll,,,,,
senyum selalu,,,:)

                                                                                assalamualaikummmmmmmmmmmmm :)

0 comments:

Post a Comment