CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 11 January 2013

sALam HUjung miNggu

assalamualaikum,,,,
huuhuh,,,lama sungguh rasanya tidak mengupdate blog kesayangan ku ini,,
kenap ya,,,,lam sangat aku tak update blog,,,
hmmm,, antara sebab2 nya,,,
* tak da masa,
*duit tak ada, (broadband x relod)
*tengah bahagia (orang tersayang sentiasa disisi)

sejak kebelakangan ni,,,memang x aku nafikan aku sangat la bahagia,,,heehhe,,,sepertinya,,,setiap sem mau ja aku,,praktikal,,,hhehehhe,,(kenapa aku kata begitu???? hhhuuhhuuh,,,manaboleh bagitahu)hehhe

meskipun hati berkata begitu,,,namun setiap hujung minggu,,,memang teramat sangat sunyi la,,,,aku rasakan,,,sunyi yang teramat sangat,,,sebabnya,,,kalau bersama kawan di poli,,,pastinya setiap hujung minggu ada saja aktiviti yang tidak terancang untuk dijalnkan,,,,tapi,,,sem ni,,,tak pula,,,sebab tinggal aku n amy ja yang bersama,,,,

tidak sabar untuk bersama mereka semula,,,,cepat2 la,,,masa berlalu,,,heheehhe,,,

baikla,,,,disini saja coretan kali ini,,,
salam berhujung minggu semua,,,
rindu kawan2 disana,,,semoga kalian sihat hendaknya,,

0 comments:

Post a Comment