CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 28 February 2012

cuBA CITErrrrrr!!!!!!

sAlam,,,,semua,,,
sudah dua hari admin  kedua update blog ni,,,,anyway thanks la MISTER K bantu saya dalam melakukan tugasan utama ni,,,,hehehehh,,, betul ka MISTER K,,,saya ni,,,nak kata artis ,,,hhhuuuhh,,,jauh panggang dari api,,,la,,,tapi,,,sebok memanjang,,bukan apa sebuk,,,
banyak keja time cuti yang belum siap di buat,,,tu la,,,yang menyebabkan sebok tak bertempat (sapa suruh suka buat keja last minit,,,,ini la jadinya,,) walau apa2 sekalipun,,hari ini semua kerja dah siap,,,so esok boleh la submit keja2 tu dengan hati yang tenang kan,,,hehheh ,,,SYUKUR,,,
ermmmm,,,kesian kan,,,MISTER K  saya,,,,terpaksa bersabar dengan sikap saya ni,,,TQ la sayang,,,
ok,,,ni saya nak kongsi sikit apa yang telah saya buat selama 2 hari tak update blog ni,,,,
JOMMMMM!!!!!!!!
cantekkk!!!!! biar pun tak pandai,,tapi tetap
juga berusaha,,,,so hasilnya,,,,
OK LA DARI XDA NK????

ni hasil tangan jahitan manik hasil saya buat,,,
canteekkkk!!!!

jahitaan manik  atas kain kosong,,,
so perlu lukis lu,,,baru dapat jahit,,,
memang susahhhh!!!!


Itulah antara tugasa yang perlu saya dan kekawan buat sepanjang cuti mid sem ni tadi,,,,coba banyangkan ,,,kemahiran menjahit manik lansung tak da dalam diri ini,,,tapi sekarang,,,wah,,,dah boleh sombong sikit la dengan kawan2 yang tak ambik bidang ni,,,jhhheheheheh....tak rugi kan kita belajar sesuatu yang baru......
memang best sangat2,,,,walaupun penat yang teramat,,,sehinggakan saya sakit2 buat keja2 suma tu,,,, apapun berSYUKuR.... dengan izin ALLAH,,,suma tugasan siap dilakukan,,,,
sElain buat tugasan ni juga,,,,kami da buat asggment yang penah habis selagi aku  masih bergelar pelajar kan,,,
OWKEY SEKARANG ,,nak kongsi sikit dengan MISTER K ,,,HEHEHEHHE

            TANGGUNGJAWAB seorang LELAKi :
  • LELAKi perlu menjadi pemimpin kepada dirinya sendiri..
  • LELAKI perlu menjadi pemimpin kepada isterinya bilamana telah mendirikan rumah tangga..
  • LELAKi perlu menjadi pemimpin kepada Isteri & anak-anak bila mana telah tiba masanya..
  • LELAKi perlu untuk menjaga dan menunaikan kewajipannys sebagai anak kepada ibu bapanya sendiri &  jua ibu bapa mentua..
  • LELAKi perlu menjadi PEMIMPIN kepada keluarganya bila mana bapanya tidak lagi memimpin keluarganya..
  • LELAKi perlu menjadi pemimpin dalam solat berjema’ah
  • LELAKi kebanyakan perlu menjadi pemimpin kepada lelaki & wanita sama ada dalam organisasi rasmi atau pun tidak..

*PERINGAT UNTUK  MISTER K,,,,SUMA KEPIMPINAN TERSEBUT AKAN DIPERSOALKAN KELAK,,,,,
         RENUNG2 KAN ,,,DAN SELAMAT BERAMAL,,, >_<
                                  
                                                                                                                                SALAM SAYANG UNTUK SEMUA,,,,


0 comments:

Post a Comment