CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 23 September 2012

kisAh Aku n Mister K

aSsalamualaikum,,,,
hari ini aku rasa rindu pulak dengan2 zaman persekolah dulu,,,
time masih sekolah menengah la,,,
entah,,,kenapa tiba2 pula hati ini ingin mengingati zaman persekolahan di sekolah menengah dulu ya,,,
biasa la tu,,,kot,,,bnyak sangat memori kenangan lalu yang telah aku lalui,,,,
pahit manis semua ku rasa,,,,tapi,,,semuanya tinggal kenangan,,,
hari ini,,,kenapa aku sedih sangat bila nak kongsi cerita  aku masa menigkat remaja argghhh,,,
sedih ni,,,sebak,,,,
nak di pendekkan cerita,,,aku rindu la,,,dengan sahabat lama aku di alam remaja dulu,,,(rasa dah tua pulak)
hmmm,,,mana tak nya,,,sekarang umur hampir mencecah 20 tahun,,,dah tua la ti,,,kalo di beri suami,,,dah ada anak kot,,,hahahha,,terpesong pulak,,,arggg,,,nak tengok ker,,,gambar aku dulu2,,,tme masih guna baju sekolah,,,,jommmm,,,ekot,,,mengembara sebentar bersama saya....

bermulalahhhhh,,,









opsss!!!! siapa disebelah ku!!! kenal kerr,,,

my best frend,,,








nampak tak aku n Mister k!!!!
hehhehe,,,dulu satu kelas,,,sekarang dah tak lagi


rindu pada mereka semua,,,:)
Apapun,,,itulah kenangan kami bersama,,,,apapun,,,paling penting,,,kenangan aku n MIster K adalah sama,,,:)
"KLMJ" kan mISter K 



0 comments:

Post a Comment