CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 29 July 2012

rindu yang teramat sangat,,,,

asSalam sayang,,,,sumpah,,,hari ini,,,ku rasa rindu gilerr,,,
hmmm,,,,x terkata rasa luahan hati ku ini,,,,,,rindu yang teramat sangatttt,,,,
ingin sekali aku mengeluarkan,,,mutiara jernih ini,,,,
tapi,,,selagi aku mampu menahan,,,,ku tahann
sungguh x ku nafikan,,,aku ingin sekali selalu di samping mu,,,sayangg,,,,
argghhh,,,rindu,,,,

mengapa kini,,,diriku kini kian merasakan diri mu pergi jaoh,,,dari sisiku,,,
ku rasakan kekosongan,,,
terlalu kosong,,,,
mujurlah,,,setiap detik,,,aku teringatkan dirimu,,,teman2 sering disisiku,,,
so mampu la ,,,untuk aku mengukirkan sennyuman bagi mengisi segala kekosongan ini,,,

mengapa,,,seorang insan yang bergelar lelaki,,,sukar untuk memahami perasaan seorang wanita,,,
terlalu sukar,,,ingin sekali aku menjaga dan menyembunyikan setiap kata2 dari hati kecilku,,,
namun,,,aku tidak mampu untuk melakukan semua itu,,,

biarpun hati ini sakit,,,,ku pertahankan jua,,,,namun apakan daya,,,,aku hanya manusia biasa,,,
kadang2,,,aku marah engkau begitu saja tanpa sebarang sebab,,,
andainya engkau mengerti,,,aku sebenar terlalu merindui mu,,,,

namun aku bersyukur,,,,
walau sesibuk mana dirimu,,,kau masih mampu untuk bertanya khabar padaku,,,
terima kasih atas segalanya,,,,
cukup satu msg yang kau hantar untuk ku,,,sudah mampu untuk aku mengubat rasa kerinduan ini,,,

dear,,,mis u lotttt....
miss u very much,,,,

0 comments:

Post a Comment