CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 13 April 2012

mAaf!!!!

maaKAN aku jika aku telah melukan hati,,,,
bukan tujuan aku ingin menyakiti hati mu sayang,,,,,
bukan ku pinta segalanya jadi begini,,,,
pembohong ,,,yang aku lakukan bukan bermakna aku tidak syang padamu,,,
tp,,,,kerana ikutkn perasaan,,,,yg ingin sekali untuk mnjaga hatimu,,,,aku,terpaksa untuk melakukannya,,,
namun,,,,aku bodoh,,,tidak pandai untuk menipu dirimu,,,,,
,,,kini,,,aku sedar,,,,aku buta untuk mengenali dirimu,,,,
buta mengenali erti cinta,,,erti kasih,,,erti kejujuran ,,,yang kau berikan kepada aku,,,,
betapa bodohnya aku menilai semua ini,,,,,,
sesungguh nya aku menyesal atas apa yang telah aku lakukan terhadap mu,,,,
ingin sekali aku menebus kesilapan ,,,,namun aku sedar,,,,,bukan mudah untuk aku melakukan semua ini,,,,,
   *bongokkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kenak la aku sanggup mkelakukan semua tok,,,,,,
hahhh,,,,sesal kemudian tida gunanya,,,
padan la dengan diri aku sekarng,,,,,
yank,,,,hanya kata maaf yang mampu aku ucapkan pada dirimu,,,,
maafkan diriku kerana aku telah membals sgala kejujuran ,kepercayaan,,kasih sayang kamu,,,,
dengan satu penipuan yang amat menyakitkan hatimu,,,,,,
maaafkannnnn diriku,,,sayang,,



Berulang kali ku mencuba memujuk dirimu cuba menjernihkan...
Pertelingkahan antara kita berdua...
Kau hilang dan terus membisu beginikah cara kau menghukum aku...
Atas kesilapanku menduakan dirimu...
Maafkan aku...

Tak terlintas difikiranku melukai kamu permainkan cinta
Yang telah kau berikan sepenuhnya padaku..
Tiada dua atau tiga pengganti dirimu pada kau yang satu
Ku abadikan cinta selamanya
Hanya padamu kekasihku...

Bukakanlah pintu hatimu
Izinkan aku kembali padamu...
Ku sesalkan perbuatan ku ini
Tak akan berulang lagi ku janji...
Terimalah ku kembali kasih...

Biarpun ribut melanda namun tetap aku berdiri menunggu
Agar terbukti janjiku padamu...
Tidakkah terdetik hatimu untuk memaafkan kesalahan aku
Berikan peluang sekali lagi...
Hanya ku pinta...

Bukakanlah pintu hatimu
Izinkan aku kembali padamu...
Ku sesalkan perbuatan ku ini
Tak akan berulang lagi ku janji...

(Bukakanlah pintu hatimu
Izinkan aku kembali padamu...
Ku sesalkan)
Bukakanlah pintu hatimu
Izinkan aku kembali padamu...
Ku sesalkan perbuatan ku ini
Tak akan berulang lagi ku janji...

****tuhan tolong lembutkan hati dia,,,,,

untuk menerimaku seadanya,,,,
kerna ku tak sanggup 
kerna ku tak mampu hidup tanpa dia disisiku,,,,,,:(

lurve you dearrr,,,,,,,,

0 comments:

Post a Comment